Promocja
Wydanie książki to nie wszystko. W ramach współpracy otrzymasz od nas nie tylko wydrukowaną książkę, lecz także wsparcie promocyjne! Zależy nam na tym, by o naszych Autorach było głośno i by mówiło się o nich dużo i jak najlepiej!
Promocja książki
Dlatego też przygotowaliśmy dla Państwa wiele wariantów promocji książki, dostosowanych do jej charakteru (inaczej promować będziemy np. literaturę kobiecą, a inaczej kryminał czy biografię) oraz możliwości finansowych Autora. Pomagamy naszym pisarzom w dobraniu odpowiedniego pakietu usług promocyjnych, który wykorzystuje narzędzia i techniki marketingowe idealnie dopasowane do potrzeb konkretnej publikacji.
Skuteczna promocja tytułu powinna być skierowana do trzech grup odbiorców:
- dziennikarzy (dzięki artykułom, recenzjom i wywiadom pomagają zaistnieć książce w prasie, radiu czy na portalach internetowych),
- czytelników (czytelnik podejmuje decyzję o zakupie książki pod wpływem wielu czynników, np. dobrej recenzji na blogu literackim, billboardu spotkanego na mieście czy odpowiedniej ekspozycji towaru w księgarni),
- księgarzy (to oni zamawiają tytuły do swoich księgarni, co ma realne przełożenie na dostępność i sprzedaż książek).
Poniżej przedstawiamy dostępne usługi promocyjne:
Promocja książki w Internecie i mediach
- wysyłka książki do blogerek i blogerów piszących o literaturze, kulturze lub na inne tematy związane z daną publikacją;
- wysyłka książki do ogólnopolskich portali dotyczących rynku wydawniczego;
- wysyłka egzemplarzy recenzenckich książki do redakcji renomowanych czasopism poświęconych literaturze i kulturze, tygodników opinii oraz periodyków specjalistycznych;
- informacja prasowa/artykuł o książce lub reklama książki w wybranych czasopismach;
- wywiad radiowy z autorem;
- realizacja i emisja filmowego materiału promocyjnego o książce w regionalnej lub ogólnopolskiej telewizji;
- reklama zewnętrzna oraz reklama w komunikacji miejskiej (billboardy, citylighty, ramki reklamowe, monitory LCD);
- promocja książki z wykorzystaniem Facebooka oraz innych mediów społecznościowych; publikacja informacji promocyjnych i reklam na fanpage’u oraz na stronach internetowych Wydawnictwa (np. banner reklamowy, wywiad z Autorem na blogu);
- banner reklamowy w księgarni internetowej ksiegarnia.borgis.pl;
- pomoc przy organizacji wieczoru literackiego/spotkania autorskiego.
Promocja książki w księgarniach
- ekspozycje w księgarniach i salonach sprzedaży – umieszczenie książek w najlepszych sprzedażowo miejscach (witryna, regał nowości, stół promocyjny, miejsce przy kasie);
- merchandising (przedstawiciel handlowy prezentuje książkę w wybranych księgarniach i przekonuje księgarzy, by wprowadzili ją do swojej oferty);
- telemarketing skierowany do księgarzy;
- umieszczenie reklamy książki w newsletterze skierowanym do księgarzy, newsletterze do bibliotekarzy lub newsletterze dedykowanym (grupa odbiorców do uzgodnienia);
- umieszczenie bannera reklamowego w magazynie wirtualnym przeznaczonym dla księgarza (księgarz korzysta z magazynu za każdym razem, gdy chce zamówić do swojej księgarni nowe pozycje).
Książki naszych Autorów dostępne są między innymi w takich księgarniach internetowych, jak:
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami wydawniczymi: „Mój debiut”, „Kariera w toku” i „Ocalić od zapomnienia”.