Zespół

Zespół

„Wydaj z nami” to zespół ludzi, którzy wiedzą, jak wydać książkę. W naszej działalności wydawniczej łączymy koncepcję self-publishingu z profesjonalnym wsparciem wydawniczym i dystrybucyjnym.

Pomożemy Ci wydać książkę!

Beata pomoże ci wydać książkę

Beata

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Zarządzania – Szkoły Wyższej. Związana z Wydawnictwem Borgis od ponad 20 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy wydawniczej. Zajmuje się koordynacją projektów wydawniczych. Dba o najwyższą jakość wydawanych książek, prawidłowy obieg dokumentów i o zadowolenie Autorów. Dba również o dobrą atmosferę i energię w miejscu pracy – zawsze uśmiechnięta, gotowa do pomocy. W życiu prywatnym ceni sobie spokój, równowagę, życie blisko natury. Każdą wolną chwilę spędza z rodziną i swoimi zwierzakami, a gdy pogoda sprzyja, jeździ na działkę, gdzie oddaje się swojej pasji – ogrodnictwu.

Agnieszka

Agnieszka

Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła specjalizację edytorsko-wydawniczą. Uczestniczka licznych kursów i szkoleń dotyczących kultury języka, autorka prac z dziedziny literaturoznawstwa. Przygodę z branżą wydawniczą rozpoczęła już podczas studiów. W swoim dotychczasowym dorobku redaktora-korektora ma zarówno teksty prawnicze, publikacje naukowe, artykuły prasowe, jak i książki beletrystyczne, tomiki poezji oraz scenariusze filmowe. Interesuje się historią literatury, sztuką i religioznawstwem. Miłośniczka kawy, kotów i muzyki lat sześćdziesiątych. W wolnym czasie podróżuje po Polsce w poszukiwaniu mało znanych zabytków.

Kinga

Choć wybrała studia w Studium Europy Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego, praca nad książkami w wydawnictwie okazała się być jej największą pasją. Jest absolwentką kursu redakcji merytorycznej, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Wydawców Książek, zajmuje się także copywritingiem. Ceni sobie spotkania z autorami, którzy – jak twierdzi – wnoszą wiele do jej świata, bo zawsze potrafią pozytywnie zaskoczyć bogactwem wyobraźni. Jej zawodowym mottem są słowa francuskiego poety Jeana Cocteau, który powiedział, że „największe nawet dzieło literackie w gruncie rzeczy nie jest niczym innym, jak alfabetem rozrzuconym w nieładzie”. A tu potrzebny jest wnikliwy, uważny redaktor.

Dominik

Dominik

Jest dziennikarzem. Na co dzień pracuje w Białymstoku jako reporter telewizyjny (TV Dialog) i specjalista ds. promocji. Pisze dla Grupy Wirtualna Polska, prowadzi spotkania poświęcone kulturze i sprawom społecznym. Jego specjalnością jest marketing polityczny (doradzał kandydatom do Parlamentu Europejskiego), public relations, marketing (m.in. marketing narracyjny), reklama i problematyka nowych mediów (2.0). Interesuje go etyka i etykieta biznesu. Jest autorem publikacji „Kompendium innowacji społecznych” oraz współautorem „Przewodnika po świecie mediów”. Zrealizował cykl reportaży telewizyjnych m.in. o Gruzji, podlaskiej kuchni regionalnej i historii województwa podlaskiego.